مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 20:402024-01-02سياسي

اولین نشان ملی مادری در حرم حضرت معصومه (س) رونمایی شد


اولین نشان ملی مادری در حرم مطهر حضرت معصومه (س) رونمایی و توسط آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت به سیمین روحی مدیر مؤسسه نفس که در زمینه جلوگیری از سقط جنین فعالیت دارد اهدا شد.

- ایسنا/قم اولین نشان ملی مادری در حرم مطهر حضرت معصومه (س) رونمایی و توسط آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت به سیمین روحی مدیر مؤسسه نفس که در زمینه جلوگیری از سقط جنین فعالیت دارد اهدا شد.

آیین رونمایی و اعطای اولین نشان ملی مادری با حضور آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و به همت بنیاد 15 خرداد امروز 12دی ماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

آیت الله سید محمد سعیدی در این آیین ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: وجود حضرت فاطمه (س) به قدری خیر و برکت با خود به همراه داشت که بسیاری از این نعمات را حتی نمی دانیم.

وی با اشاره به برکاتی که خداوند به واسطه ارادت به حضرت زهرا (س) و فرزندان ایشان به شیعه عنایت کرده است، گفت: توفیق مبارزه علیه ظلم و استبداد در طول تاریخ اسلام در جبهه های مختلف قبل و بعد از انقلاب در جای جای جغرافیای جهان اسلام نشان دهنده خیر کثیری است که خداوند عنایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشان ملی مادری در حرم حضرت معصومه (س) رونمایی شد

اولین نشان ملی مادری در حرم حضرت معصومه (س) رونمایی شد