مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:502024-01-17بين الملل

ژنرال ذخیره صهیونیست: نمی توانیم حماس را نابود کنیم


در پی شعارهای مقامات تل آویو درباره «نابودی جنبش حماس» و تکرار این توهم طی بیش از 100 روز گذشته، ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی تحقق این هدف را غیر ممکن دانست.

- در پی شعارهای مقامات تل آویو درباره نابودی جنبش حماس و تکرار این توهم طی بیش از 100 روز گذشته، ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی تحقق این هدف را غیر ممکن دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق بریک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره اذعان کرد: ما هرگز نمی توانیم حماس را نابود کنیم و دستیابی به این هدف هر روز دورتر و دورتر می شود.

روزنامه عبری هاآرتص به نقل از بریک نوشت: اگر جنگ در خان یونس و اردوگاه های مرکز نوار غزه را ادامه دهیم، صدها کشته و هزاران زخمی روی دست ما خواهد ماند.

مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی از روز هفتم اکتبر (15 مهر) همزمان با آغاز تجاوزات به نوار غزه، توهم نابودی حماس را هر روز تکرار می کنند و این درحالی است که جنگ وارد صد و سومین روز خود شده و مقاومت در نوار غزه همچنان تلفات سنگینی را از ارتش رژیم صهیونیستی می گیرد و به اذعان کارشناسان و برخی مقامات صهیونیست این رژیم در دستیابی به تمامی اهداف اعلامی خود ناکام مانده و شکست خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال ذخیره صهیونیست: نمی توانیم حماس را نابود کنیم

ژنرال ذخیره صهیونیست: نمی توانیم حماس را نابود کنیم