مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:052024-01-18سياسي

پیام های مهم یک انتقام


طی 2 ماه گذشته رژیم غاصب صهیونیستی حملاتی را متوجه نیروهای ایرانی در سوریه کرد که  منجر به شهادت 3 نفر از عناصر ارشد سپاه در سوریه شد.

آخرین مورد این ترورها و حملات، - طی 2 ماه گذشته رژیم غاصب صهیونیستی حملاتی را متوجه نیروهای ایرانی در سوریه کرد که  منجر به شهادت 3 نفر از عناصر ارشد سپاه در سوریه شد.

آخرین مورد این ترورها و حملات، شهادت سردار سیدرضی موسوی بود.

از طرف دیگر داعش طی 3-2 هفته گذشته اقداماتی را علیه جمهوری اسلامی انجام داد که برجسته ترین آن اقدامی بود که در سالگرد شهادت سردار سلیمانی یعنی 13 دی در کرمان انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متنن پیش رو یادداشتی از سعدالله زارعی کارشناس غرب آسیا درباره حمله موشکی به اربیل و ادلب است که در وطن امروز منتشر شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به وظیفه و تکلیف ذاتی خود باید به این اقدامات واکنش نشان داده و به رژیم صهیونیستی و داعش پاسخ دندان شکنی می داد.

بر این اساس سلسله عملیاتی را علیه موقعیت هایی که رژیم غاصب صهیونیستی در کردستان عراق داشت و در پناه اقلیم کردستان فعالیت هایی را انجام می داد به نتیجه رساند.

مهم ترین فعالیت صهیونیست ها در منطقه کردستان عراق جمع آوری اطلاعات، سازماندهی ضدانقلاب و طراحی اقداماتی علیه جمهوری اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های مهم یک انتقام

پیام های مهم یک انتقام