مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:102024-01-09سياسي

نامگذاری باغی به نام «مادر» و معبری به نام شهیده «فائزه رحیمی»


اعضای شورای شهر تهران به نامگذاری و تغییر نام 13 معبر و یک باغ در راستای گرامیداشت «زن»در هفته زن در تهران رأی مثبت دادند.

- نامگذاری باغی به نام مادر و معبری به نام شهیده فائزه رحیمی اعضای شورای شهر تهران به نامگذاری و تغییر نام 13 معبر و یک باغ در راستای گرامیداشت زن در هفته زن در تهران رأی مثبت دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز خود صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران را روی میز بررسی قرار دادند و نرگس معدنی پور در تشریح این نامگذاری ها گفت: به مناسبت هفته زن تعداد 12 معبر و یک بوستان به نام شهدای زن نامگذاری و یا تغییر نام داده شده است.

وی با بیان اینکه 9 شهیده اول به پیشنهاد سازمان نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس نامگذاری شده است، گفت: بر این اساس خیابان پانزدهم در منطقه 3 در خیابان گاندی، به نام شهیده شیرین روحانی راد نامگذاری می شود و همچنین خیابان هفدهم در خیابان گاندی به نام شهیده طیبه واعظی ، خیابان نوزدهم در خیابان گاندی به نام شهیده فاطمه ترکان ، خیابان بیست و یکم در خیابان گاندی به نام شهیده ایران قربانی ، خیابان بیست و سوم به نام شهیده مریم فرهانیان ، خیابان بیست و پنجم به نام شهیده حلیمه خانیان در همان خیابان گاندی نامگذاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری باغی به نام «مادر» و معبری به نام شهیده «فائزه رحیمی»

نامگذاری باغی به نام «مادر» و معبری به نام شهیده «فائزه رحیمی»