مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:102024-01-01سياسي

برگزاری «روز سربیشه» سبب امیدآفرینی می شود


برگزاری برنامه ها و مراسمات مختلف در روز شهرستان سربیشه سبب امیدآفرینی اجتماعی می شود.

-  محمدرضا لکزایی، فرماندار سربیشه امروز در جلسه برنامه ریزی نکوداشت روز  این شهرستان اظهار داشت: برای برگزاری تمامی برنامه ها و مراسمات حتی مراسمات و برنامه های روز شهرستان، مردم محوریت کار را داشته باشند و پای کاری بودن مردم نیز بر غنا و اثرگذاری برنا مه ها می افزاید.

وی با بیان اینکه شهرستان سربیشه از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در حوزه های مختلف برخوردار است افزود: سعی داریم در مراسمات روز شهرستان این قابلیت ها را بیشتر برای مردم بویژه استان و کشور بازگو و تبیین کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم محوری یادواره شهدای کربلای 5 شهرستان افزود: روز شهرستان به مناسبت تشییع همین شهدا نامگذاری شده و با مدد گرفتن از این بزرگواران ان شاءالله مراسمی شایسته با حضور مهمانان کشوری برگزار خواهیم کرد.

فرماندار سربیشه یادآور شد: سال گذشته فرمانداری محوریت برنامه ها را بر عهده داشت ولی امسال ظرفیت عظیم مردمی پای به میدان می گذارند و در هر سه بخش با محوریت خود مردم برنامه های مختلفی در روز شهرستان برگزار می شود.

لکزایی بیان داشت: هدف ما از برگزاری روز شهرستان و اجرای برنامه ها و مراسمات مختلف، امیدآفرینی و رضایت مندی عمومی، ایجاد فضای شاد توان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «روز سربیشه» سبب امیدآفرینی می شود

برگزاری «روز سربیشه» سبب امیدآفرینی می شود