مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:452024-01-03اقتصادي

منتظر صدور مجوز از سوی عربستان هستیم


رییس سازمان هواپیمایی کشوری درباره علت به تعویق افتادن پروازهای عمره مفرده گفت: موضوع مالی مطرح نیست و بلافاصله بعد از اینکه عربستان مجوز صادر کند، - رییس سازمان هواپیمایی کشوری درباره علت به تعویق افتادن پروازهای عمره مفرده گفت: موضوع مالی مطرح نیست و بلافاصله بعد از اینکه عربستان مجوز صادر کند، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پروازهایش را آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عملیات اعزام زائران ایرانی به عمره، قرار بود پس از 9 سال وقفه از امروز 13 دی آغاز شود، اما صبح امروز اعلام شد به دلیل عدم دریافت مجوز نهایی لازم برای ورود هواپیمای جمهوری اسلامی ایران به کشور عربستان و فرودگاه جده، این پروازها تعلیق شده است .

در این راستا محمد محمدی بخش -رییس سازمان هواپیمایی کشوری- درباره علت به تعویق افتادن پروازهای عمره مفرده به ایسنا توضیح داد: همانطور که از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هم اعلام شد، در حال رایزنی و پیگیری برای این موضوع هستند.

او در پاسخ به این شائبه که مطرح شده شرکت هواپیمایی معراج که قرار بوده در کنار ایران ایر، روزانه پرواز داشته باشد و به دلیل عدم دریافت مجوز این ایرلاین پروازها به عربستان تعلیق شده، اظهار کرد: هنوز پروازهای معراج شروع نشده است و بعد از تعیین تکلیف پروازهای هواپیمای جمهوری اسلامی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر صدور مجوز از سوی عربستان هستیم

منتظر صدور مجوز از سوی عربستان هستیم