مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:302024-01-17اقتصادي

سالیانه به میزان 100 حلقه چاهی که حفر کنیم اضافه برداشت آب داریم


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی گفت: سالیانه در خراسان رضوی به اندازه 100 حلقه چاهی که بخواهیم حفر کنیم اضافه آب برداشت می کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی گفت: سالیانه در خراسان رضوی به اندازه 100 حلقه چاهی که بخواهیم حفر کنیم اضافه آب برداشت می کنیم.

سعید روزی در حاشیه سفر به کاشمر و دیدار با جمعی از هنرمندان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اگرچه قبلاً اعلام می شد از 37 دشت خراسان رضوی 34 دشت در دهه 40 ممنوعه اعلام شده است اما وضعیت آب اکنون اصلاً خوب نیست.

وی وضعیت منابع آبی کاشمر را خوب ندانست و افزود: تابستان گذشته حدود 700 روستا در خراسان رضوی را با تانکر آبرسانی کردیم که برخی از آنها مربوط به منطقه ترشیز بوده است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه برای فرهنگ سازی به تمامی جشنواره ها، تبلیغات سطح شهر، خانه ها، آداب و رسوم ها و.

ورود کرده ایم، بیان کرد: تا وقتی که هر فرد خودش احساس مسئولیت در قبال آب نداشته باشد وضعیت ما بدتر می شود.

وی با اعلام اینکه سالیانه در خراسان رضوی به اندازه 100 حلقه چاهی که بخواهیم حفر کنیم اضافه آب برداشت می کنیم، گفت: مشارکت عمومی می تواند در صرفه جویی مصرف آب به عنوان یکی از عوامل اصلی موفقیت در مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالیانه به میزان 100 حلقه چاهی که حفر کنیم اضافه برداشت آب داریم

سالیانه به میزان 100 حلقه چاهی که حفر کنیم اضافه برداشت آب داریم