مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:262023-12-27سياسي

پیگیری کمیسیون کشاورزی مجلس برای انتشار لیست واردکنندگان برنج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، واردات بی موقع و بدون برنامه برنج در سال گذشته شرایط متفاوتی را برای طلای سپید رقم زد، به طوری که با گذشت ماه ها از این موضوع باتوجه به حجم بالا همچنان تاثیرات خود را بر بازار به دنبال دارد.

واردات برنج در سال گذشته و همچنین حواشی دستور مخبر معاون اول رییس جمهور به وزیر جهاد، بهانه ای شد تا شکایت کشاورزان به تریبون مجلس شورای اسلامی برسد البته در این میان ادعاهایی هم مطرح شد ازجمله اینکه حتی برخی ادعای بروز تخلف را طرح کردند.

براساس مصوبه واردات برنج طی ماه های برداشت یعنی از مرداد تا آبان ماه به مدت چهار ماه ممنوع بوده اما سال گذشته این مصوبه در کمال ناباوری مورد توجه قرار نگرفت.

بی توجهی به مصوبه ممنوعیت واردات برنج پای تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس را به روی موضوع واردان برنج باز کرد و سوال هم این بوده چه کسانی و با چه مجوزی با استفاده از منابع ارزی دولتی به واردات شگفت آور 2 میلیون تُنی برنج اقدام کرده بودند و از محل شکستن کمر کشاورز چقدر سود کردند و چرا نام این وارد کنندگان را هنوز منتشر نکرده و چرا نام شان هنوز محرمانه مانده  است.

در پیگیری این مهم، منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مسائلی که پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری کمیسیون کشاورزی مجلس برای انتشار لیست واردکنندگان برنج

پیگیری کمیسیون کشاورزی مجلس برای انتشار لیست واردکنندگان برنج