مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:352024-01-10فرهنگي

22 نکته از 22 فیلم سودای سیمرغ؛ «ترین ها»ی فجر 42 را بشناسید


با گذشت یک روز از اعلام اسامی فیلم های سودای سیمرغ و نگاه نو چهل ودومین جشنواره فیلم فجر می توان نکاتی را از هر کدام از فیلم های جشنواره عنوان کرد که دانستن آن برای مخاطب جذاب است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما: هر فیلم قصه ای دارد و نکات زیادی پشت تولید آن نهفته است، از روز گذشته و پس از اعلام ترکیب نهایی آثار راه یافته به بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر اطلاعات مختلفی از 22 فیلم حاضر در بهخش سودای سیمرغ منتشر شد.

اما در گزارش حاضر 22 نکته از 22 فیلم بخش سودای سیمرغ را روایت کردیم تا مخاطب با خواندن آنها به شناخت بهتری از آثار جشنواره برسد.

آبی روشن؛ قصه ای امام رضایی (ع) آبی روشن دومین ساخته بابک خواجه پاشا پس از فیلم تحسین شده درآغوش درخت و دومین حضور متوالی او در جشنواره فیلم فجر است.

این فیلم طلسم همکاری بین دو ارگان بزرگ تولید فیلم را شکست و اولین محصول مشترک سازمان هنری رسانه ای اوج و بنیاد سینمایی فارابی است.

تا کنون قصه مشخصی از این فیلم که مهران احمدی، مهران غفوریان، روح الله زمانی، علی اکبر اصانلو و کاظم هژیرآزاد از بازیگران آن هستند منتشر نشده اما نکته قابل اشاره در مورد این فیلم آن است که زوج سارا حاتمی و مرتضی امینی تبار پس از فصل اول زخم کاری بار دیگر در یک فیلم سینمایی هم بازی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 نکته از 22 فیلم سودای سیمرغ؛ «ترین ها»ی فجر 42 را بشناسید

22 نکته از 22 فیلم سودای سیمرغ؛ «ترین ها»ی فجر 42 را بشناسید