مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:252024-01-03اجتماعي

مناطق پایه ثابت آلودگی صوتی را بشناسید


بر اساس ایستگاه های ثابت سنجش صوت در تهران، 3 منطقه در شرایط سالم، 3 منطقه در شرایط نامناسب برای کودکان و سالمندان، 8 منطقه در شرایط آزار دهنده و 15 مناطق در شرایط خطرناک وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ بر اساس ایستگاه های ثابت سنجش صوت در تهران، هم اکنون سیزدهم دی ماه مناطق محلاتی، گلبرگ و اقدسیه در شرایط مناسب در زمینه آلودگی صوتی قرار دارند.

در مقابل بسیاری از مناطق تهران از جمله نیروهوایی، منطقه 4، افسریه، میدان الغدیر، میدان نماز، بعثت، میدان توپخانه، میدان خراسان، نواب صفوی، خیابان آذری، منطقه 18، شهرک گلها، همت، بزرگراه حکیم و بلوار شهید گمنام در شرایط خطرناک در مدار قرمز رنگ اعلام شدند.

گفتنی است که میدان فتح، پونک و منطقه 2 در شرایط نامناسب برای کودکان و سالمندان قرار دارند و همچنین تهرانپارس، بزرگراه امام علی(ع)، تجریش، خیابان حافظ، آریا شهر، میدان بهاران، میدان تهرانسر و شهران در شرایط آزاردهنده قرار گرفتند.

در آخر لازم به ذکر است که در ساعات 10 شب تا 7 صبح در شاخص شبانه آلودگی صوتی در میان مناطق تهران، تردد به گونه ای است که هیچ مناطقی با رنگ سبز دیده نمی شود و بسیاری از مناطق در شرایط خطرناک قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق پایه ثابت آلودگی صوتی را بشناسید

مناطق پایه ثابت آلودگی صوتی را بشناسید