مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 21:052024-01-14اجتماعي

امدادرسانی مرزبانان هنگ مرزی آستارا به مسافران گرفتار در برف + تصاویر


به علت بارش برف و یخ زدگی سطح جاده ها در محور مواصلاتی گردنه کوهستانی حیران شهرستان مرزی آستارا، نیروهای هنگ مرزی آستارا امدادرسانی به رانندگان، - امدادرسانی مرزبانان هنگ مرزی آستارا به مسافران گرفتار در برف + تصاویر ایسنا/گیلان به علت بارش برف و یخ زدگی سطح جاده ها در محور مواصلاتی گردنه کوهستانی حیران شهرستان مرزی آستارا، نیروهای هنگ مرزی آستارا امدادرسانی به رانندگان، مسافرین و خانواده های مانده در برف و کولاک را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ هادی قاسمی، فرمانده هنگ مرزی آستارا در همین رابطه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت هوا و بارش برف سنگین و مسدود شدن حرکت خودروها در محور پرتردد مواصلاتی گردنه کوهستانی حیران، مرزبانان هنگ مرزی آستارا به کمک هموطنان خود شتافتند.

وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان به صورت داوطلبانه و خودجوش طی 48 ساعت گذشته به شکل متناوب ضمن بازگشایی محورهای مواصلاتی اقدام به رهاسازی خودروهای محاصره شده در برف کردند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا حضور مرزبانان با غیرت، شجاع و آماده را مایه دلگرمی همه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ما باید قدردان صلابت در مرزهایمان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی مرزبانان هنگ مرزی آستارا به مسافران گرفتار در برف + تصاویر

امدادرسانی مرزبانان هنگ مرزی آستارا به مسافران گرفتار در برف + تصاویر