مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 21:252023-12-23سياسي

راهبرد وحدت حوزه و دانشگاه در بسیاری از گلوگاه های کشور گره گشا است


راهبرد وحدت حوزه و دانشگاه قادر است در بسیاری از گلوگاه های کشور گره گشا باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: راهبرد وحدت حوزه و دانشگاه قادر است در بسیاری از گلوگاه های کشور گره گشا باشد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در مراسم گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد، اظهار کرد: طرح گفتمان وحدت حوزه و دانشگاه از اندیشه های امام راحل بود و چند سال پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ضروری بودن هم افزایی در رابطه با حوزه و دانشگاه توسط ایشان برای رسیدن به افق هایی که بتواند جامعه سازی کند، مطرح شد.

وی با بیان اینکه سالروز شهادت دکتر مفتح به این نام نامگذاری شد تا در کنار پاسداشت تلاش های آن عالم، اندیشه های ایشان به عنوان پیشتاز در یکی از مهم ترین راهبردهای پیشرفت ایران اسلامی مورد بازخوانی قرار گیرد، افزود: راهبرد وحدت حوزه و دانشگاه قادر است در بسیاری از گلوگاه های کشور گره گشایی باشد و مسیر توسعه برای آینده کشور همواره کند.

امام جمعه تبریز گفت: در واقع حوزه و دانشگاه به عنوان دو بال فرهنگی و اندیشه ورزی نه فقط هموار کننده مسیر توسعه؛ بلکه ترجمان اصالت بخشیدن به راه حل های نوین، مسائل مستحدثه و یافتن راهکارهایی برای ایجاد شتاب در پیشرفت کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد وحدت حوزه و دانشگاه در بسیاری از گلوگاه های کشور گره گشا است

راهبرد وحدت حوزه و دانشگاه در بسیاری از گلوگاه های کشور گره گشا است