مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:452024-01-09سياسي

فراخوان ایرانسل برای همکاری با شرکت های فناور داخلی در حوزه تجهیزات شبکه انتقال


اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با اعلام فراخوانی و با هدف توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری کشور، از محققان و شرکت های دانش بنیان، دعوت به همکاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، به دنبال توافق سه جانبه با موضوع توسعه زیست بوم نوآوری و بومی سازی زیرساخت های راهبردی و گلوگاهی حوزه ارتباطات و هوشمندسازی صنایع ، بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل در نظر دارد با هدف حمایت از تولید داخل، بومی سازی و استفاده از ظرفیت های شرکت های تحقیقاتی و دانش بنیان، جهت تأمین نیازمندی های خود در حوزه رادیو مایکروویو و آنتن مربوطه در باند E (با محدوه فرکانس های 60 تا 80 گیگاهرتز) ، از شرکت های دانش بنیان و فناور، دعوت به همکاری با رویکرد تحقیقاتی کند.

ایرانسل از تمامی شرکت های داخلی فعال در این زمینه، دعوت می کند از 20 تا 30 دی 1402، با مراجعه و ثبت نام در سامانه مدیریت تأمین ایرانسل به نشانی sourcing.

irancell.

ir، سوابق و اطلاعات طرح ها و تحقیقات خود را  تکمیل و بارگذاری کنند.

پس از پایان مهلت ثبت نام و اعلام آمادگی از سوی شرکت های فناور، مراحل اولیه ارزیابی توسط ایرانسل انجام شده و شرکت های منتخب، به جلسه ارائه توانمندی ها با حضور تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ایرانسل برای همکاری با شرکت های فناور داخلی در حوزه تجهیزات شبکه انتقال

فراخوان ایرانسل برای همکاری با شرکت های فناور داخلی در حوزه تجهیزات شبکه انتقال