مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:002024-01-07دانش

اع ابلاغ آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی در آینده نزدیک


رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ابلاغ آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد خلج امیرحسینی رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم در نشست با اعضای هیأت علمی این دانشگاه،گفت: حضور در استان خوزستان، موجب خرسندی است؛ استانی که سرزمین رشادت و شهامت و شهادت ها است.

وی با بیان اینکه یکی از علل قداست بیت المقدس، عروج حضرت رسول اکرم (س) از این مکان است، افزود: خوزستان نیز محل معراج شهدا است و بسیاری از شهدا از این خاک پاک، به سوی خداوند متعال عروج کرده اند.

رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، با اشاره به جایگاه دانشگاه شهید چمران اهواز در میان دانشگاه های کشور، عنوان کرد: این دانشگاه به نام شهیدی والامقام نام گذاری شده است و به همت اعضای هیأت علمی و دانشجویان، این دانشگاه رتبه و جایگاه علمی مهمی در حوزه آموزش عالی کشور دارد.

امیرحسینی، با تاکید بر برخی تفاوت ها میان دانشگاه های کشور، خاطرنشان کرد: ورود دانشجویان به دانشگاه های کشور با شیوه ای یکسان انجام می شود و در این زمینه، تفاوتی وجود ندارد؛ اما دانش آموختگی دانشجویان متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اع ابلاغ آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی در آینده نزدیک

اع ابلاغ آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی در آینده نزدیک