مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:202024-01-03سياسي

پتانسیل بالای شهرک های صنعتی فارس برای ورود کارآفرینان


مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی فارس به پتانسیل بالای شهرک های صنعتی فارس برای ورود کارآفرینان به عرصه تولید تاکید کرد.

- آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس امروز، 13دی ماه با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان های این سازمان، نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل قدیم و جدید شهرک های صنعتی استان فارس، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل قبلی شهرک های صنعتی فارس گفت: تلاش همکاران من در این 22 ماه خدمت، رفع نواقص و مشکلاتی بود که بر سر راه صنعتگران وجود داشت.

بنده نیز صرفا هماهنگی بین اعضا را انجام می دادم و اگر نقصی هم در کارمان بوده است، بر گردن من است.

سید مصطفی هاشمی افزود: با حضور مدیرعامل جدید که از نیروهای با سابقه شرکت شهرک های صنعتی بوده و در سایر استان ها منشا خیر بوده اند، این امیدواری وجود دارد که کارهایی که پیش از این انجام شده، با صلاحدید مدیریت جدید و بر اساس آنچه به نفع شرکت تشخیص داده می شود، پیش برود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس نیز با تشکر از تلاش های مصطفی هاشمی و تیمش جهت رفع نواقص و ایجاد بستر برای توسعه فعالیت های صنایع کوچک، گفت: امیدواریم سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل بالای شهرک های صنعتی فارس برای ورود کارآفرینان

پتانسیل بالای شهرک های صنعتی فارس برای ورود کارآفرینان