مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:152024-01-02سياسي

شهیدی که نامش دوباره تکرار شد


شهید جیلان روزی که با همسرش به تفریح رفته بود به گلزار عموی شهیدش رفت و با اشاره به مزار او گفت: «اینجا جای من است و آرزو دارم روزی در اینجا بنویسند شهیدان علیرضا بروجنی» و حتی آخرین باری که به ایران آمد بر این قضیه تاکید کرد.

- ایسنا/قم شهید جیلان روزی که با همسرش به تفریح رفته بود به گلزار عموی شهیدش رفت و با اشاره به مزار او گفت: اینجا جای من است و آرزو دارم روزی در اینجا بنویسند شهیدان علیرضا بروجنی و حتی آخرین باری که به ایران آمد بر این قضیه تاکید کرد.

علیرضا جیلان بروجن، شهید مدافع حرم در سال 1362 در خانوده ای مذهبی بعد از شهادت عمویش به دنیا آمد که نام عموی شهیدش را بر وی نهادند، از جوانان نیکوی شهر بود و همیشه با مردم رفتاری نیکو داشت و خنده از صورت وی هیچ گاه نمی افتاد، در سال 1386 با همسرش که اتفاقا سادات هم است ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک فرزند 12 ساله پسر به نام امیر علی است که به گفته همسرش شهید ولایی و مذهبی بود و در بسیج هم حضور فعالی داشتند و مهربانی از صفات بارز وی بود.

شهید جیلان نسبت به پدر و مادر خود و همسرش مسئولیت پذیری خیلی بالایی داشت و در ابراز محبت هیچ تقاوتی بین دو خانواده نمی گذاشت و با وجود مشغله کاری زیادی که داشتد، اما برای فرزندش امیرعلی وقت بازی می گذاشت و خستگی، هیچ وقت مانع وقت گذاشتن وی برای خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که نامش دوباره تکرار شد

شهیدی که نامش دوباره تکرار شد