مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:472023-12-26سياسي

صهیونیست ها با ترور امثال«سید رضی» نمی توانند شکست خود در غزه را جبران کنند


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان وانمود می کنند که کار نظام و انقلاب تمام است اما کور خوانده اند انقلاب اسلامی امثال شهید سلیمانی و سید رضی فراوان دارد آنا ن (صهیونیست ها) با ترور و شهادت امثال شهید سلیمانی و سید رضی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، عباس گودرزی در آیین افتتاح بند خاکی و سنگی ملاتی شهدای روستای زرشکه و روستای گلچهران عنوان کرد: خدمت صادقانه به مردم باعث شکست توطئه های دشمنان می شود، انتقاد سازنده در جامعه یک امر سازنده است.

وی اظهار داشت: مسئولان باید اعتماد مردم را جلب کنند، حضور مردم در عرصه های مختلف اعتماد به نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان وانمود می کنند که کار نظام و انقلاب تمام است اما کور خوانده اند انقلاب اسلامی امثال شهید سلیمانی و سید رضی فراوان دارد آنا ن (صهیونیست ها) با ترور و شهادت امثال شهید سلیمانی و سید رضی نمی توانند شکست خود در غزه را جبران کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب حاصل رنج امام(ره) و خون شهدا است و هیچگاه به بن بست نخواهد رسید.

گودرزی افزود: شهرستان بروجرد استحقاق تبدیل شدن به قطب آبخیزداری کشور و لرستان را دارد، این امر نیاز به مساعدت منابع طبیعی و آبخیزداری کشور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها با ترور امثال«سید رضی» نمی توانند شکست خود در غزه را جبران کنند

صهیونیست ها با ترور امثال«سید رضی» نمی توانند شکست خود در غزه را جبران کنند