مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 17:202024-01-20حوادث

کشف بیش از 17 کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد


فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف بیش از 17 کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، سرهنگ محمد محمودی اظهار کرد: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و در جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان این فرماندهی حین بازدید و بازرسی خودروها در ایست و بازرسی گروهان 17 شهریور موفق به کشف مواد مخدر از نوع شیشه شدند.

وی در ادامه افزود: مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی گروهان 17 شهریور حین بازدید و بازرسی خودروهای ورودی به کشور به یک دستگاه خودرو تریلی افغان مشکوک که در بررسی به عمل آمده موفق شدند مقداری مواد مخدر شیشه به وزن 17 کیلو و 700 گرم را که در تریلی مذکور به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف نمایند.

سرهنگ محمودی در ادامه تصریح کرد: مرزبانان ضمن توقیف خودرو، راننده آن که یک تبعه افغانستانی بود را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

  وی ضمن قدردانی از تلاش همرزمان خود، مبارزه با قاچاق موادمخدر را از اولویت های این فرماندهی دانست وخاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 17 کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد

کشف بیش از 17 کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد