مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:302024-01-01ورزشي

تیم های صنعتی قربانی پرسپولیس و استقلال می شوند؟


بحث انتقال باشگاه پیکان به مشهد واکنش هایی را به همراه داشت اما به نظر می رسد بی ارتباط با واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، از روز گذشته شایعاتی در خصوص انتقال باشگاه پیکان به مشهد مطرح شد که البته واکنش هایی هم در پی داشت.

با وجود اینکه رییس هیات فوتبال استان خراسان از توافقاتی در این باره صحبت کرده بود، اما باشگاه پیکان با انتشار یک بیانیه این مسئله را به کل تکذیب کرد.

این در حالی است که به نظر می رسد با وجود تکذیب صورت گرفته از سوی این باشگاه، اتفاقاتی در حال رخ دادن است و شاید شرکت خودروسازی ایران خودرو تصمیم دیگری در این باره بگیرد.

چند روز پیش نوشتیم که در بحث واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شاید شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا وارد عمل شوند و اقدام به خرید سهام این دو باشگاه کنند و به نظر می رسد شایعه انتقال باشگاه پیکان به مشهد در پی همین مسئله باشد.

(اینجا بخوانید) باشگاه پیکان و سایپا سال هاست که در زمینه رشته های مختلف مشغول فعالیت هستند و انتقال آنها به شهرهای دیگر بی سابقه نبوده است.

پیش از این پیکان مدتی به استان قزوین واگذار شد تا با نام پیکان قزوین در مسابقات حاضر شود و سایپا هم سابقه واگذاری به استان البرز را در کارنامه داشته است؛ هرچند که هر دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های صنعتی قربانی پرسپولیس و استقلال می شوند؟

تیم های صنعتی قربانی پرسپولیس و استقلال می شوند؟