مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:152024-01-08بين الملل

ژنرال اسراییلی: در جنگ زمینی با حزب الله، فقط باید منتظر معجزه باشیم


یکی از ژنرال های ارشد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اشراف اطلاعاتی حزب الله و آمادگی نیروهای این جنبش برای جنگ با اسراییل، گفت که در صورت درگیری زمینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،   اسحاق بریک ژنرال ارشد و ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی بر این باور است که ارتش این رژیم در صورت درگیری با نیروهای حزب الله، هیچ شانسی برای پیروزی ندارد؛ زیرا نیروهای ارتش، بر خلاف آنچه گفته می شود، هیچ گونه آمادگی ندارند.

بریک با انتشار یادداشتی در روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت: پنج سال پیش، از همه مواضع [ارتش اسراییل] در مرزهای لبنان و ارتفاعات جولان بازدید کردم و دیدم که این مواضع، چه در سطح امنیتی یا برای جنگ، مناسب نیستند.

اکنون هم پس از گذشت پنج سال، هیچ چیز جدیدی رخ نداده و نه تنها وضعیت به سمت مثبت شدن حرکت نکرده، بلکه بر عکس، وضعیت وخیم شده است .

رسانه های اسراییلی، صبح روز شنبه (16 دی)، از فعال شدن آژیرهای خطر در 94 شهرک در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند و پس از آن صدای دهها انفجار فضایی از رعب و وحشت را در میان شهرک نشینان حاکم کرد.

لحظاتی بعد، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد در پاسخ اولیه به ترور شهید صالح العاروری نایب رییس دفتر سیاسی حماس و همراهان او، پایگاه اطلاعاتی مرون در شمال فلسطین اشغالی را -یکی از دو پایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال اسراییلی: در جنگ زمینی با حزب الله، فقط باید منتظر معجزه باشیم

ژنرال اسراییلی: در جنگ زمینی با حزب الله، فقط باید منتظر معجزه باشیم