مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:002023-12-26اقتصادي

اشتغال بکار بیش از 1300 فارغ التحصیل دانشگاهی در کردستان طی سال جاری


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را از اولویت های این اداره کل و وزارت کار اعلام کرد و گفت: امسال برای یک هزار و 350 فارغ التحصیل دانشگاهی در کردستان استغال ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد پیشکاری صبح امروز در سومین جلسه بررسی اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی کردستان، به تشریح آخرین وضعیت طرح های اشتغالزایی وزارت کار ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی پرداخت و با بیان اینکه وزارت کار اهتمام جدی در بحث اشتغال فار التحصیلان دانشگاهی دارد، اظهار کرد: دولت سیزدهم در بحث سیاست های تشویقی بازار کار فارغ التحصیلان دانشگاهی از جمله طرح کارورزی، یارانه دستمزد و مشوق های بیمه ای مسیر مناسبی برای همه جویندگان کار و کارفرمایان فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل کار کردستان با توجه به ظرفیت های استان از جمله جوانان خلاق و نخبه از این ظرفیت ها در راستای توسعه اشتغالزایی در منطقه حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

پیشکاری با بیان اینکه در طرح کارورزی تاکنون 480 کارگاه و واحد پذیرنده 650 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی را مشغول به کار کرده است، اضافه کرد: در طرح مشوق های بیمه ای 65 کارگاه با 115 نفر و در طرح یارانه دستمزد 678 کارگاه با 828 نفر و جمعاً یک هزار و 223 کارگاه و واحد پذیرنده ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بکار بیش از 1300 فارغ التحصیل دانشگاهی در کردستان طی سال جاری

اشتغال بکار بیش از 1300 فارغ التحصیل دانشگاهی در کردستان طی سال جاری