مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:502023-12-26اقتصادي

لزوم توجه به جاده غیر استاندارد شهرستان جازموریان به رودبارجنوب


فرماندار شهرستان جازموریان خواستار توجه ویژه و جدی به جاده غیر استاندارد شهرستان جازموریان به رودبارجنوب و تکمیل جاده محمد آباد ریگان – جاسک شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جازموریان، جهانگیری امروز در بازدید مدیرکل راه وشهرسازی جنوب استان از پروژه های راهسازی این شهرستان، جاده محمدآباد ریگان – جاسک را از مسیرهای استراتژیک برای جنوب استان و کشور دانست و اظهار کرد: این جاده از محورهای حیاتی و اقتصادی استان و شهرستان جازموریان است و با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکان ارتباط مناسب حوزه جنوب استان کرمان به سواحل مکران (بندر جاسک و چابهار) در راستای تحقق اهداف توسعه اقتصاد دریایی جنوب کشور و با تأکید بر توسعه سواحل مکران نقش حائز اهمیتی دارد.

نماینده عالی دولت در جازموریان با اشاره به کمبود زیر ساخت ها در این شهرستان گفت: جاده مواصلاتی رودبارجنوب - جازموریان به جاده مرگ تبدیل شده است و هر روز شاهد افزایش تلفات و مرگ ومیر در این محور هستیم.

جهانگیری در ادامه بر 2 بانده کردن این محور در سریع ترین زمان ممکن تاکید کرد و عنوان داشت: از مسؤولان وزارت راه وشهرسازی توجه ویژه و جدی به این جاده و طرح 2 بانده کردن را خواستاریم تا بیش از این شاهد به سوگ نشستن خانواده ها در پی از دست دادن عزیزان خود در این جاده نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به جاده غیر استاندارد شهرستان جازموریان به رودبارجنوب

لزوم توجه به جاده غیر استاندارد شهرستان جازموریان به رودبارجنوب