مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 07:452024-01-02دانش

تسلط دانشجویان به بازار از طریق مهارت آموزی و کارورزی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: حضور دانشجویان در دوره های کارورزی و مهارتی منجر به از بین رفتن نقایص می شود و دانشجویان می توانند از این طریق به انجام فعالیت های حرفه ای در جامعه مسلط شوند.

- سید عظیم حسینی رییس دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره رویکرد دانشگاه ها در دوره کارورزی گفت: رییس دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است دانشگاه ها باید نسبت به دوره های کارورزی رویکرد مهارتی داشته باشند یعنی دوره های کارورزی و کارآموزی در دانشگا ها طبق روال سنتی گذشته باشد.

  وی با بیان اینکه رویکرد ما تقویت دوره های مهارتی است تا هر واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد بتواند دوره های مهارتی داشته باشد، اظهار داشت: در دانشگاه تهران جنوب با توجه به اینکه قطب مهندسی است و از وزارت کار گواهی TMC فنی وحرفه ای دریافت کرده، تلاش می کنیم با برگزاری دوره های آزاد مهندسی و فنی وحرفه ای این دوره ها را برای دانشجویان و فارغ التحصیلان یا افرادی که تمایل دارند به راحتی وارد بازار کار شوند، برگزار کنیم تا با ورود به بازار کار بتوانند به راحتی فعالیت داشته باشند.

  رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تأکید کرد: اگر کارورزی به عنوان دوره ای باشد که فقط نمره ای داد شود و رفع تکلیف شود؛ خیلی نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلط دانشجویان به بازار از طریق مهارت آموزی و کارورزی

تسلط دانشجویان به بازار از طریق مهارت آموزی و کارورزی