مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 02:402024-01-18اجتماعي

هزینه 20 میلیاردی برای راه اندازی 3 ایستگاه پایش آلودگی هوا در مازندران


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به هزینه 20 میلیارد ریالی برای راه اندازی همزمان سه ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا در استان، گفت: وضعیت هوای مازندران سالم است و در شرایط اضطرار قرار ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عطاالله کاویان شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا در این شهرستان، اظهار کرد: مازندران از استان هایی است که از لحاظ آلایندگی هوا وضعیت مطلوب دارد و تاکنون شرایط اضطرار آلودگی هوا در این استان نداشتیم.

وی افزود: با تشکیل کارگروه آلودگی هوا در مازندران به ریاست استاندار سه جلسه تصمیماتی برگزار و هشدارهای لازم با هدف پیشگیری به دستگاه های مرتبط  ابلاغ شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به افتتاح همزمان ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا در سه شهر استان با حضور معاون انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، تصریح کرد: این سیستم برخط و آنلاین به صورت همزمان در شهرهای آمل، چالوس و نکا آغاز به کار کرد همچنین پیش از این تنها یک ایستگاه پایش آلودگی هوا در شهرستان ساری به مرکزیت مازندران فعال بود هم اکنون ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا در مازندران به تعداد چهار ایستگاه رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 20 میلیاردی برای راه اندازی 3 ایستگاه پایش آلودگی هوا در مازندران

هزینه 20 میلیاردی برای راه اندازی 3 ایستگاه پایش آلودگی هوا در مازندران