مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:302024-01-02سياسي

سردار حسنی آهنگر: جنگ غزه نبرد بین تمدن غربی و اسلامی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا حسنی آهنگر رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در همایش ملی «جنگ غزه؛ 75 سال جنایات لیبرال ـ دموکراسی» که صبح امروز (سه شنبه، - رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: صهیونیست ها به عنوان نماد تمدن غربی بیش از 80 روز است که کودکان و زنان غزه را بمباران می کنند و همه شاهد جنگ بین تمدن غرب با تمدن اسلامی هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا حسنی آهنگر رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در همایش ملی جنگ غزه؛ 75 سال جنایات لیبرال ـ دموکراسی که صبح امروز (سه شنبه، 12 دی) در این دانشگاه برگزار شد، گفت: در ابتدا یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را گرامی می داریم.

سالروز شهادت شهید کاظمی را هم در پیش داریم که مقام معظم رهبری در خصوص ایشان می گفتند که هرجا گره ای در کار ایجاد می شد شهید کاظمی حضور پیدا می کرد.

وی افزود: یک قرارگاهی با نام قرارگاه جنگ نرم به فرماندهی فرمانده کل سپاه وجود دارد که در آنجا منعقد شد تا بگوییم عملیات طوفان الاقصی چگونه از دل این همه جنایات شکل گرفته است و جنایات علیه غزه و تاثیراتش در این سال ها بیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسنی آهنگر: جنگ غزه نبرد بین تمدن غربی و اسلامی است

سردار حسنی آهنگر: جنگ غزه نبرد بین تمدن غربی و اسلامی است