مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:402024-01-09سياسي

بجنورد میزبان همایش کشوری نغمه سرایان اهل سنت در مدح نبی مکرم اسلام (ص)


رییس شورای اسلامی شهر بجنورد از میزبانی همایش کشوری نغمه سرایان اهل سنت در مدح نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت (ع) خبر داد.

- بجنورد میزبان همایش کشوری نغمه سرایان اهل سنت در مدح نبی مکرم اسلام (ص) ایسنا/خراسان شمالی رییس شورای اسلامی شهر بجنورد از میزبانی همایش کشوری نغمه سرایان اهل سنت در مدح نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت (ع) خبر داد.

جمشید عین بیگی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بجنورد قرار است میزبان این همایش کشوری با حضور شاعران، ادیبان و ارادتمندان پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) از جامعه اهل سنت استان های سنی نشین باشد.

این همایش قرار است نهم تا یازدهم بهمن ماه امسال در دانشگاه پیام نور استان برگزار شود.

وی ادامه داد: نخستین جلسه هماهنگی برگزاری این همایش کشوری با حضور نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه بجنورد و دستگاه های دخیل در این موضوع برگزار شده است.

عین بیگی تأکید کرد: برگزاری این همایش کشوری می تواند فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی و اجتماعی بجنورد و خراسان شمالی برای مهمانان دیگر استان ها باشد.

این همایش نشان دهنده وحدت مسلمانان در کشور است و برادری و یکپارچگی مردم را به ویژه در استان هایی که مسلمانان شیعه و سنی در کنار هم زندگی می کنند به نمایش می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بجنورد میزبان همایش کشوری نغمه سرایان اهل سنت در مدح نبی مکرم اسلام (ص)

بجنورد میزبان همایش کشوری نغمه سرایان اهل سنت در مدح نبی مکرم اسلام (ص)