مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 18:402023-12-23سياسي

اهدا نوشت افزار به کودکان سیستانی در حاشیه اردوی جهادی


سفر تیپ جهادی مستضعفین به منطقه سیستان به مرکزیت زابل و هیرمند دورهمی زیبایی رقم زد که حضور پررنگ کودکان و ذوقشان رنگ و بوی تازه ای داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، این بار قرعه جهاد به نام بچه های سیستان افتاد، قطاری که پیوسته در سراسر کشور در حال حرکت است، مسافرانش جهادگرانی با لباس های سفید هستند که می روند تا با ارائه خدماتی رایگان خاطره ای ماندگار بسازند.

نام سیستان که می آید، به یاد مشکل کم آبی و صفوف پیوسته آب مردم و گاهی کودکان می افتیم، مردمی که نه تنها مایه حیات برایشان محدود شد بلکه از کار و زندگی یعنی کشاورزی و دامپروری افتادند و اکثرا بیکار هستند، پس برای خدمت رسانی چه جایی بهتر از این منطقه.

ثبت تصاویر و کلیپ های کوتاه از ازدحام کودکان برای دریافت اقلام فرهنگی و نوشت افزار با لبخندهایی زیبا حال هر بیننده ای را خوب می کند، کودکانی که والدینشان برای دریافت خدمات درمانی به محل استقرار تیپ جهادی مستضعفین مراجعه کرده اند.

به گفته پرویز کدخدایی مسوول تیپ جهادی مستضعفین در سیستان، این اردوی جهادی دو روزه 28 آذر ماه با حمایت سازمان تامین اجتماعی در دو منطقه محروم زابل و هیرمند برگزار شد، مناطقی که یک صد هزار نفر جمعیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا نوشت افزار به کودکان سیستانی در حاشیه اردوی جهادی

اهدا نوشت افزار به کودکان سیستانی در حاشیه اردوی جهادی