مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:202023-12-23اجتماعي

فرداشب همدانی ها برف می بینند


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: تا روز دوشنبه می توانیم انتظار بارش هایی را در سطح خفیف داشته باشیم ضمن اینکه فرداشب می تواند شرایط مقداری بهتر و بارش برف در محیط شهری قابل رؤیت باشد.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: تا روز دوشنبه می توانیم انتظار بارش هایی را در سطح خفیف داشته باشیم ضمن اینکه فرداشب می تواند شرایط مقداری بهتر و بارش برف در محیط شهری قابل رؤیت باشد.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت جوی استان اظهار کرد: روز گذشته بارش هایی را در سطح تویسرکان، اسدآباد و بخشی از همدان داشتیم به طوریکه بیشترین میزان بارش در شهرستانه تویسرکان با 4 میلی متر و در سایر نقاط کمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه آنقدر قوی نبود و در محیط های شهری عمدتاً به شکل باران بود، افزود: بیشتر در نقاط شمال غرب استان همچون شیرین سو، در گردنه ها و ارتفاعات بارش ها به شکل برف خفیف بود و به صورتی نبود که زمین سفیدپوش شود؛ به عنوان مثال روی کوه الوند تنها کمی سفیدی برف را مشاهده می کنیم.

زاهدی تصریح کرد: این شرایط امروز، فردا و پس فردا کم و بیش پابرجاست و عمدتاً می توانیم انتظار بارش هایی را در سطح خفیف داشته باشیم ضمن اینکه به ویژه فرداشب می تواند شرایط مقداری بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرداشب همدانی ها برف می بینند

فرداشب همدانی ها برف می بینند