مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:012023-12-31اقتصادي

احداث کمربندی دماوند نیازمند پل روگذر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، علیرضا فخاری، استاندار تهران در دیدار صمیمی با هیأت امنای محلات شهر دماوند در دفتر امام جمعه این شهر با اشاره به موضوع پروژه احداث جاده کمربندی منطقه گیلاوند اظهار کرد: سابقه پروژه کمربندی را مطالعه کردیم و روند مطالعات آن از سال 1392 آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث این پروژه 12 تا 13 هزار میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: این پروژه از جنوب منطقه گیلاوند عبور می کند و از پشت شهرک هشت بهشت به محور فیروزکوه متصل می شود.

توان مالی برای احداث جاده کمربندی منطقه گیلاوند وجود ندارد استاندار تهران تصریح کرد: مسیر اجرای پروژه کمربندی، معارض زیادی دارد و در شرایط کنونی توان مالی برای اجرای آن وجود ندارد و عملیاتی شدن آن به خاطر هزینه های بسیار سنگین، سال ها طول خواهد کشید.

فخاری با اشاره به بلاتکلیفی 12 ساله برای احداث کمربندی پاکدشت بیان کرد: برای تکمیل پروژه کمربندی پاکدشت، وزارت راه و شهرسازی 200 قطعه زمین از دارایی های خود در شهرک آویشن دماوند را به مردم فروخت تا پول آن به این کمربندی اختصاص یابد و با کمک قرارگاه خاتم الانبیا، تلاش شده تا امسال 10 کیلومتر از این کمربندی به نقطه قابل قبولی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کمربندی دماوند نیازمند پل روگذر است

احداث کمربندی دماوند نیازمند پل روگذر است