مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:302024-01-03سياسي

سمفونی «به قدقامت یاران» رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سمفونی “به قد قامت یاران” ادای دِینی است به مقام والای شهید حاج قاسم سلیمانی که در چهارمین مراسم سالگرد این شهید والا مقام با حضور خانواده شهید سلیمانی، - در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سمفونی به قدقامت یاران با حضور خانواده شهید سلیمانی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشور رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سمفونی “به قد قامت یاران” ادای دِینی است به مقام والای شهید حاج قاسم سلیمانی که در چهارمین مراسم سالگرد این شهید والا مقام با حضور خانواده شهید سلیمانی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشور در شامگاه سه شنبه 12 دی 1402 رونمایی شد.

سمفونی به قدقامن یاران با حمایت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (مکتب سلیمانی)، انجمن موسیقی ایران، بنیاد فرهنگی هنری رودکی و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تولید شده است.

امیرحسین سمیعی و میلاد آقایی آهنگسازان، نصیرحیدریان رهبر ارکستر، محمد مهدی سیار شاعر و سید محسن حسینی و امیرحسین سمیعی خوانندگان این سمفونی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمفونی «به قدقامت یاران» رونمایی شد

سمفونی «به قدقامت یاران» رونمایی شد