مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 19:312024-01-04سياسي

انصراف 44 داوطلب از ادامه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جواد شفیعی ثابت دبیر ستاد انتخابات گیلان دقایقی پیش در گفت و گوی خبری با اشاره به انصراف 44 داوطلب از ادامه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان اظهار کرد:  از مجموع 686 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی که ثبت نام خود را نهایی کرده بودند تاکنون44 نفر از ادامه رقابت انصراف دادند که از این 44 داوطلب 14 نفر مربوط به حوزه رشت و خمام است.

وی با بیان اینکه نتایج بررسی های هیئت نظارت پس از ابلاغ هیات نظارت 15 و 16 دی توسط 11 فرماندار حوزه انتخابیه به داوطلبین ابلاغ می شود، گفت: در صورت اعلام نتایج بررسی داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئت نظارت تا امشب، نتایج آن به فرمانداری ها و داوطلبان اعلام می شود.

به گفته دبیر ستاد انتخابات گیلان 45 هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز یازدهم اسفندماه امسال را برعهده دارند.

شفیعی ثابت با بیان اینکه استان گیلان در مجلس شورای اسلامی 13 کرسی و در مجلس خبرگان رهبری چهار کرسی دارد، افزود: ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 11 اسفندماه 1402 برگزار می شود و تمامی تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات در گیلان اتخاذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف 44 داوطلب از ادامه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان

انصراف 44 داوطلب از ادامه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان