مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:202024-01-18سياسي

جزییات 15 سؤال طرح شده شورای شهر از شهردار آمل


جلسه طرح سؤال از شهردار آمل با یک مسئله جالب همراه بود که یکی از اعضای موافق عملکرد شهردار، در قرائت سؤال همکارانش، سطح آنها را با واژه نامتعارف«هیچ تومانی» بیان کرد.

- خبرگزاری فارس مازندران - قربانعلی مسافر جلسه رسمی فوق العاده شورای اسلامی شهر آمل در مورد طرح سؤال از شهردار برای پاسخ به سؤالات حاشیه های را به همراه داشت.

برای دومین بار در سال جاری علی داودی شهردار آمل برای پاسخگویی به 15 سؤال یکی از اعضای شورای اسلامی شهر راهی صحن علنی شد و پاسخگوی نمایندگان شورانشین مردم بود.

در این نشست همه اعضای شورای اسلامی شهر حاضر بودند که چهار عضو شورا حسن مجیدی کیا، علیرضا ایراندوست، محمد توکلی و ثریا کمالی موافق عملکرد شهردار بوده و فرزین محمودی پاتی، ابراهیم محمدپور، احمد محمدی، مسلم مکاری و محسن صلواتی به عنوان منتقد به عملکرد علی داودی بودند.

واژه نامتعارف هیچ تومانی عضو موافق شهردار، اعتراض همگان را منجر شد از جالب ترین نکات این نشست، زمانی بود که پس از قرائت سؤالات متعدد برای پاسخگویی شهردار، یکی از اعضای شورای شهر که موافق با عملکرد علی داودی است، چندین بار واژه نامتعارف هیچ تومانی را به زبان آورد که  این مسئله با اعتراض دیگران روبرو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات 15 سؤال طرح شده شورای شهر از شهردار آمل

جزییات 15 سؤال طرح شده شورای شهر از شهردار آمل