مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:302023-12-23فناوري

تهیه نظام نامه بومی سازی محصولات فاوا


معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات گفت: پژوهشگاه ارتباطات نظام نامه بومی سازی محصولات حوزه فاوا را تهیه کرده تا از این به بعد محصولات با این نظام نامه وارد چرخه بومی سازی شوند.

- معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات گفت: پژوهشگاه ارتباطات نظام نامه بومی سازی محصولات حوزه فاوا را تهیه کرده تا از این به بعد محصولات با این نظام نامه وارد چرخه بومی سازی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم عابدی - معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام اظهار کرد: یکی از اولویت های این وزارت خانه، بومی سازی محصولات فاوا و بازارسازی برای این محصولات در داخل و خارج از کشور است.

این امر مهم با هماهنگی وزارت صمت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیش رفته و نمایندگان اصناف، انجمن ها و سندیکاها نیز در این قدم مهم نقش داشتند.

عابدی در ادامه با بیان اینکه اسفند 1400 در تعامل با بازیگران حوزه صنعت، فهرستی از اولویت های بومی سازی و بازارسازی در 17 فصل احصاء و اعلام شد، گفت: وزارت ارتباطات، وزارت صنعت و معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری تلاش کردند تا ابزارهای تشویقی خود را به کار بگیرند.

به طور مثال وزارت ارتباطات منابع تسهیلاتی و برندهای توسعه محصول خود را به آن اختصاص داده و معاونت علمی ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه نظام نامه بومی سازی محصولات فاوا

تهیه نظام نامه بومی سازی محصولات فاوا