مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:352024-01-10بين الملل

بغداد به واشنگتن لزوم آغاز مذاکرات درباره جدول زمانی خروج از عراق را گوشزد کرد


ولت عراق تایید کرد که در حال حاضر یک جدول زمانی برای کاهش تعداد نیروهای ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا و مستشاران نظامی خارجی که در عراق حضور دارند در حال تدوین است.

- ولت عراق تایید کرد که در حال حاضر یک جدول زمانی برای کاهش تعداد نیروهای ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا و مستشاران نظامی خارجی که در عراق حضور دارند در حال تدوین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ضیاء الناصری مشاور رسانه ای محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به خبرگزاری جهان عرب گفت: دولت بغداد طرف آمریکایی را درباره ضرورت آغاز مذاکرات درخصوص جدول زمانی خروج نیروهای ائتلاف بین المللی از این کشور مطلع کرده است.

از طرف دیگر امروز چهارشنبه، علی ترکی الجمالی، نماینده ائتلاف الفتح دیدار عبداللطیف رشید رییس جمهوری عراق با الینا رومانوفسکی، سفیر آمریکا در بغداد را شرم آور توصیف کرد.

الجمالی در بیانیه ای به المعلومه گفت: دیدار عبداللطیف رشید با سفیر آمریکا، تعجب آور نیست، زیرا رشید نماینده سهمیه هایی است که او را به قدرت رساندند نه نماینده واقعی منصب ریاست جمهوری.

پیشتر عبداللطیف جمال رشید، رییس جمهور عراق در کاخ ریاست جمهوری از الینا رومانوسکی، سفیر آمریکا در بغداد و هیئت همراه او استقبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغداد به واشنگتن لزوم آغاز مذاکرات درباره جدول زمانی خروج از عراق را گوشزد کرد

بغداد به واشنگتن لزوم آغاز مذاکرات درباره جدول زمانی خروج از عراق را گوشزد کرد