مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 19:002024-01-17اقتصادي

افزایش سرقت کابل ، چالش شبکه توزیع برق گیلان است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: سرقت روزافزون سیم های شبکه توزیع برق در سراسر استان، مشکلات را دوچندان کرده است.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: سرقت روزافزون سیم های شبکه توزیع برق در سراسر استان، مشکلات را دوچندان کرده است.

محمدتقی مهدیزاده درباره چالش های موجود صنعت برق استان، اظهار کرد: متاسفانه شرایط آب و هوایی استان شامل رطوبت بالا و بحران های جوی نظیر بارش های سنگین برف و طوفان های فصلی، موجب فرسودگی شبکه های برق در گیلان می شود و سرقت روزافزون سیم های شبکه توزیع برق در سراسر استان این چالش را دوچندان می کند.

وی افزود: تامین این سرقتی ها به لحاظ اقتصادی و اجرایی بسیار سخت است که با دشواری آن را پیش می بریم و مهمترین دلیل ضعف برق در نواحی روستایی استان، همان مقوله سرقت سیم های شبکه های فشار ضعیف است.

رییس هیأت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: شبکه های فشار ضعیف در حوزه استان گیلان بعد از تهران بزرگ، طولانی ترین شبکه فشار ضعیف با حدود 20 هزار کیلومتر است و علت آن جغرافیای استان و پراکندگی است.

مهدیزاده تصریح کرد: این شرکت اقداماتی را در راستای افزایش پایداری شبکه و استمرار آن به عمل آورده است که از آن جمله می توان به اجرای منظم و صحیح طرح تاب آوری بر روی خطوط فشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرقت کابل ، چالش شبکه توزیع برق گیلان است

افزایش سرقت کابل ، چالش شبکه توزیع برق گیلان است