مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:502024-01-05سياسي

مدیرعامل نیروگاه رامین: ناگزیریم در شرایط خاص و اضطراری از مازوت استفاده کنیم!


مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت:دلیل بکارگیری سوخت اضطراری در یکی از واحد های تولیدی نیروگاه رامین را مصوبه شورای عالی امنیت ملی و لزوم تامین گاز مورد نیاز مردم مناطق سردسیر کشور بدلیل برودت هوا و افت فشار گاز عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ویس، در روزهای اخیر دود سیاهی آسمان نقاط مختلف شهرستان باوی از جمله شهر ویس را فرا گرفته است که از نیروگاه رامین در فضا پراکنده شد.

اما این دود سیاه  پنج شنبه 14 دی ماه سال 1402 بیشتر از گذشته در بالای نیروگاه رامین در شهر ویس نمایان شد و به اوج خود رسید که نگرانی بیش از پیش شهروندان خوزستانی ساکن در شهرستان باوی را در پی داشت.

محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین در این خصوص اظهار  داشت: تعدادی از واحد های تولید برق این نیروگاه قابلیت استفاده از سوخت گاز و مازوت را دارند و در شرایط خاص و اضطراری که دچار محدودیت و یا تامین گاز می شویم ناگزیریم برای جلوگیری از قطع برق هموطنان و جلوگیری از بروز خاموشی ها از مازوت بعنوان سوخت اضطراری به صورت محدود استفاده کنیم.

مدیرعامل نیروگاه رامین گفت: این اقدام براساس دستورات صادر شده از سوی شورای عالی امنیت ملی به کلیه نیروگاه های کشور و اطلاع کلیه مراجع ذی صلاح همچون استانداری، فرمانداری ، سازمان محیط زیست و هماهنگی های مربوطه صورت گرفت و اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل نیروگاه رامین: ناگزیریم در شرایط خاص و اضطراری از مازوت استفاده کنیم!

مدیرعامل نیروگاه رامین: ناگزیریم در شرایط خاص و اضطراری از مازوت استفاده کنیم!