مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 11:102024-01-19اجتماعي

ساخت 4000 کلاس درس در سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: بیش از چهار هزار کلاس درس از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این استان ساخته و مدرسه سازی به یک جریان تبدیل شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: بیش از چهار هزار کلاس درس از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این استان ساخته و مدرسه سازی به یک جریان تبدیل شده است.

میثم لکزایی پنجشنبه شب در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان که در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه فضای آموزشی در استان 3.

8 متر مربع است در دولت سیزدهم عزم جدی برای ساخت فضای آموزشی در این استان شکل گرفت.

وی بر نقش مدیران و رؤسای آموزش و پرورش در اولویت بندی نیازهای مناطق و شهرستان ها تاکید کرد و گفت: اگر اولویت بندی و نیازسنجی به درستی انجام شود، تامین فضای آموزشی و تجهیزات و تعمیرات نیز به خوبی و در جای خود انجام خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان همچنین بر انجام پروژه های خیرساز با نظارت نوسازی مدارس تاکید کرد و افزود: مدیران و روسای آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق باید ارتباط خیرین مدرسه ساز با نوسازی را فراهم کنند تا پروژه در مراحل مختلف با نظارت این مجموعه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 4000 کلاس درس در سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم

ساخت 4000 کلاس درس در سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم