مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:452024-01-15ورزشي

احتمال برکناری الهامی از مس رفسنجان/ آخرین وضعیت انتقال خدابنده لو به پرسپولیس


مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بیان این که 35 درصد از مطالبات این فصل بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه پرداخت شده است، درباره آخرین وضعیت مشکلات مالی و نقل وانتقالات این تیم در نیم فصل صحبت کرد.

- مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بیان این که 35 درصد از مطالبات این فصل بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه پرداخت شده است، درباره آخرین وضعیت مشکلات مالی و نقل وانتقالات این تیم در نیم فصل صحبت کرد.

حسین پورمحمدی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت مشکلات مالی باشگاه مس رفسنجان اظهار کرد: دکتر خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در هفته های اخیر کمیته ای را برای رسیدگی به وضعیت مالی باشگاه های ورزشی این شرکت مشخص کرده و قرار است در این رابطه بدهی های باشگاه مس رفسنجان تعیین تکلیف و پرداخت شود که امیدوارم با نگاه مساعدی که دکتر خرمی شاد دارند، این اتفاق بیفتد و کمک بزرگی به مجموعه باشگاه شود.

او به وضعیت پرداختی به تیم فوتبال مس رفسنجان اشاره و بیان کرد: تاکنون 35 درصد از مطالبات فصل جاری بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه پرداخت شده است و از باشگاه های دیگر در پرداختی عقب نیستیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره آغاز تمرینات تیم برای نیم فصل دوم توضیح داد: باتوجه به این که وضعیت سرمربی مشخص نیست، هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برکناری الهامی از مس رفسنجان/ آخرین وضعیت انتقال خدابنده لو به پرسپولیس

احتمال برکناری الهامی از مس رفسنجان/ آخرین وضعیت انتقال خدابنده لو به پرسپولیس