مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:202024-01-04سياسي

بازرس کل کردستان: اراضی و املاک مازاد ادارات نباید بلاتکلیف بماند


ما مخالف توسعه دانشگاه نیستیم و اصراری بر اختصاص این اراضی مازاد به مسکن ملی نداریم اما معتقدیم اراضی نباید بلاتکلیف بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عیسی هواسی صبح امروز در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستلن در مورد اراضی بلاتکلیف دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم بعد از 27 سال از واگذاری این اراضی بعد از پیگیری که برای تعیین تکلیف این اراض صورت گرفت بلاخره در این بازه زمانی مکاتبات گسترده ای را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از 27 سال این بود که متولیان دانشگاه علوم پزشکی پیگیری های مختلفی را برای تعیین تکلیف این اراضی کردند.

بازرس کل استان کردستان خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: کسی منکر اهمیت و حساسیت حوزه درمان نیست و شاهد و گواه این موضوع انجام بازرسی های سرزده از حوزه سلامت و درمان در سطح استان است.

وی افزود: مشکلات حوزه سلامت تنها به فضا و کمبود فضا خلاصه نمی شود، در این برهه زمانی کمبود فضای فیزیکی در بخش درمان نداریم و اکنون بخش زیادی از بیمارستان کوثر خالی است.

هواسی تصریح کرد: بخش وی آی پی بیمارستان کوثر سنندج با وجود مجوزهای صادر شده مورد استفاده قرار نگرفته و در این راستا اقدامی صورت نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرس کل کردستان: اراضی و املاک مازاد ادارات نباید بلاتکلیف بماند

بازرس کل کردستان: اراضی و املاک مازاد ادارات نباید بلاتکلیف بماند