مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 10:102024-01-12اجتماعي

جاده های مازندران گرفتار در برف و ترافیک


آخرین گزارش وضعیت جاده ای و جوی مازندران نشان می دهد که در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی کوهستانی استان گرفتار بارش سنگین برف و همچنین ترافیک نیمه سنگین خودرویی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سامانه بارشی و سرد که از صبح روز پنجشنبه هفته جاری وارد استان مازندران شد با بارش باران متناوب در مناطق جلگه ای و ساحلی و بارش برف در مناطق کوهستانی همراه بود.

اما همانطور که پیش بینی می شد بارش برف از ظهر دیروز پنجشنبه در ارتفاعات مازندران شدت گرفت و منجر به مشکلاتی از جمله، انسداد جاده ها و همچنین گرفتاری بسیاری از خودروها در جاده های اصلی و فرعی شد و بامداد امروز جمعه هم جاده کندوان و جاده تهران شمال به دلیل بارش برف مسدود شد.

در این پیوند رییس پلیس راه مازندران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارش باران و برف تا پایان امشب به ویژه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات که با خطر ریزش سنگ نیز همراه است، از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام تردد در این محورهای ارتباطی علاوه بر خودداری از توقف در حاشیه راه ها و یا اسکان یافتن در کنار رودخانه ها، جوانب احتیاط را در نظر بگیرند.

سرهنگ یدالله جهان تاب، وضعیت ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر نیمه سنگین و البته با ریزش برف اعلام کرد و از رانندگان وسایل نقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های مازندران گرفتار در برف و ترافیک

جاده های مازندران گرفتار در برف و ترافیک