مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:402024-01-08حوادث

دستگیری 5 زورگیر و اخاذ در تبریز


فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری 5 نفر متهم که با زورگیری و اخاذی از شهروندان، کلاهبرداری و درخواست پول می کردند، خبر داد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری 5 نفر متهم که با زورگیری و اخاذی از شهروندان، کلاهبرداری و درخواست پول می کردند، خبر داد.

  سرهنگ یدالله جهان آرا در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی خبری مبنی بر یک مورد زورگیری و اخاذی در یکی از محلات تبریز ماموران کلانتری 25 به محل اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: ماموران کلانتری 25 تبریز پس از حضور در محل مشاهده می کنند که یک نفر با ارائه کارت شناسایی جعلی و معرفی خود به عنوان مامور یکی از ارگان های دولتی و با استفاده از تجهیزات پلیسی از یکی از شهروندان اخاذی می کند که بلافاصله دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران متهم را به همراه 4نفر دیگر از همدستانش دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تشریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی و در بازجویی های پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و از آنان تعدادی سلاح سرد کشف و ضبط شد.

وی در پایان ضمن اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند و خودرو آن ها به پارکینگ انتقال داده شد از شهروندان خواست، درصورت مشاهده موارد مشکوک به فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 زورگیر و اخاذ در تبریز

دستگیری 5 زورگیر و اخاذ در تبریز