مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 21:302024-01-08بين الملل

عبدالله دوم: جنگ غزه یک نسل کامل از یتیمان را بر جای گذاشت


ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن امروز -دوشنبه- تاکید کرد که تعداد کودکان شهید شده در غزه از تعداد کودکان قربانی شده در تمام درگیری ها و جنگ هایی که جهان در مجموع سال گذشته شاهد آن بوده است، - ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن امروز -دوشنبه- تاکید کرد که تعداد کودکان شهید شده در غزه از تعداد کودکان قربانی شده در تمام درگیری ها و جنگ هایی که جهان در مجموع سال گذشته شاهد آن بوده است، بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پادشاه اردن در سخنانی که در مقابل بنای یادبود نسل کشی کیگالی در پایتخت رواندا ایراد کرد، گفت: تعداد کودکان قربانی در غزه از تعداد کودکان قربانی در تمام درگیری ها و جنگ هایی که جهان در مجموع در یک سال گذشته شاهد بود، بیشتر بوده است.

بسیاری از کودکان بازمانده، یک یا هر دو والدین خود را از دست دادند و ما یک نسل کامل از یتیم ها را در پیش داریم.

وی ادامه داد: حدود 30 هزار نفر در نوار غزه طی سه ماه گذشته شهید و مفقود شده اند که اکثریت قریب به اتفاق آنها یعنی حدود 70 درصد را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

وی تاکید کرد: بدون دستیابی به صلح عادلانه مبتنی بر راه حل دو دولتی، جهان همچنان بهای سنگینی را برای شکست خود در حل این مناقشه می پردازد و ما هرگز نمی توانیم از صلح و ثبات واقعی در خاورمیانه برخوردار شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالله دوم: جنگ غزه یک نسل کامل از یتیمان را بر جای گذاشت

عبدالله دوم: جنگ غزه یک نسل کامل از یتیمان را بر جای گذاشت