مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:302024-01-14فرهنگي

«خانواده خلج» در یک کارگاه مستند بررسی می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و هشتمین کارگاه فیلم مستند انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ویژه تهران، با عنوان «نوشتار و تدوین در سینمای مستند» سه شنبه 26 دی ماه برگزار می شود.

- فیلم مستند خانواده خلج در بیست و هشتمین کارگاه فیلم مستند انجمن سینمای جوان دفتر تهران، 26 دی ماه در سینماتک موزه هنر های معاصر تهران بررسی می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و هشتمین کارگاه فیلم مستند انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ویژه تهران، با عنوان نوشتار و تدوین در سینمای مستند سه شنبه 26 دی ماه برگزار می شود.

این کارگاه از سلسله نشست ها و کارگاه های فیلم مستند در دفتر ویژه تهران انجمن سینمای جوان است که اختصاص به بررسی یک فیلم مستند و گپ و گفت با کارگردان آن دارد.

کارگاه های فیلم مستند انجمن سینمای جوان تهران از ماه های ابتدایی سال 1402، هر هفته سه شنبه برگزار شده است و در محل دفتر این انجمن برگزار می شد که از 2 هفته گذشته با نمایش فیلم های مستند تکثیر در اسارت و قویدل در سینماتک موزه هنر های معاصر تهران ادامه یافت.

روز سه شنبه 26 دی ماه ساعت 16، فیم مستند خانواده خلج با حضور مریم الهامیان و مصطفی حاجی قاسمی در این کارگاه مورد بررسی قرار می گیرد و علاقه مندان می توانند در این کارگاه حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانواده خلج» در یک کارگاه مستند بررسی می شود

«خانواده خلج» در یک کارگاه مستند بررسی می شود