مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:202024-01-18سياسي

جشنواره نارنگی در روستای جاهرکوهشاه بخش احمدی برگزارشد+ عکس


با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، جشنواره نارنگی در روستای جاهر کوهشاه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نارنگی  از محصولات  مرغوب و ویژه در هرمزگان است که با استقبال مردمی نه تنها در استان و کشور بلکه در دنیا نامی برای خود دست و پا کرده است.

 یکی از بهترین مناطق رشد این محصول در منطقه شمالی شهرستان بندرعباس است که کوهستانی و آب و هوای مناسبی دارد.

بخش احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد نیز با داشتن آب و هوای اقلیمی مناسب برای کاشت و تولید نارنگی قدم های خوبی برداشته است.

احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان امروز در جشنواره نارنگی در روستای جاهر کوهشاه بخش احمدی اظهار کرد: مردم منطقه احمدی محصولی را در این منطقه  تولید و برداشت می کنند که در دنیا کمیاب است و نتیجه زحمات شبانه روزی این مردم جای قدردانی ویژه دارد.

وی افزود: خدواند نعمتی را برای ما قرار داده است و به شکرانه آن ما مسئولیت داریم با برنامه ریزی  دقیق و کامل این نعمت را سر سفره مردم و برای رشد اقتصادی این منطقه به کار ببریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در بخش دیگر بیان کرد:  ما باید خود را برای یک کار بزرگ آماده کنیم و آن حضور در انتخابات است و با گذشت چند دهه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره نارنگی در روستای جاهرکوهشاه بخش احمدی برگزارشد+ عکس

جشنواره نارنگی در روستای جاهرکوهشاه بخش احمدی برگزارشد+ عکس