مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:552024-01-07ورزشي

بیانیه گل گهر در محکومیت حادثه تروریستی کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه گل گهر سیرجان با انتشار متن زیر حادثه تروریستی شهر کرمان را محکوم کرد: بسم الله الرحمن الرحیم وَالَّذِینَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْی هُمْ یَنْتَصِرُونَ (سوره شوری) بار دیگر دشمنان این دیار همیشه سرفراز .

- باشگاه گل گهر سیرجان در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، باشگاه گل گهر سیرجان با انتشار متن زیر حادثه تروریستی شهر کرمان را محکوم کرد: بسم الله الرحمن الرحیم وَالَّذِینَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْی هُمْ یَنْتَصِرُونَ (سوره شوری) بار دیگر دشمنان این دیار همیشه سرفراز و انقلاب اسلامی در سالروز ولادت دخت نبی اکرم و در سالگرد شهادت سردار دل ها و مرد میدان ها دست های ناپاکشان را به خون عاشقان مکتب ایثار و مقاومت رنگین کردند و جمعی از هم استانی ها و هموطنان عزیزمان را مظلومانه به شهادت و جمعی را نیز مجروح نمودند.

این حادثه رذیلانه و جنایتکارانه بار دیگر نشان داد دشمنان این ملت از همدلی مردم سرافراز ایران و اقتدار این کشور سربلند هراس دارند.

پرواضح است؛ جنایت حادثه گلزار شهدای کرمان و به خون غلتاندن کودکان زنان و زائران بی گناه حرم فاتح دل ها توسط ایادی استکبار، نشانه روشن استیصال و ناامیدی دشمنان ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گل گهر در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

بیانیه گل گهر در محکومیت حادثه تروریستی کرمان