مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:052023-12-23اقتصادي

نگاهی به لغو یک طرفه ویزای ایران با 33 کشور


یک فعال و مدرس گردشگری لغو یک طرفه روادید (ویزای) ایران با 33 کشور را شرط لازم اما «ناکافی» برای رونق سفر به ایران دانست و تاکید کرد: بسیاری از آن 33 کشوری که لغو روادید شده اند هنوز از این خبر اطلاع ندارند.

- یک فعال و مدرس گردشگری لغو یک طرفه روادید (ویزای) ایران با 33 کشور را شرط لازم اما ناکافی برای رونق سفر به ایران دانست و تاکید کرد: بسیاری از آن 33 کشوری که لغو روادید شده اند هنوز از این خبر اطلاع ندارند.

مدل اطلاع رسانی این خبر بیشتر مصرف داخلی داشت.

قبول کنیم در چند سال اخیر نتوانستیم ایران را خوب تبلیغ کنیم.

سجاد شالیکار ـ تورگردان و فعال گردشگری ـ در گفت وگو با ایسنا درباره اثرگذاری لغو روادید ایران با 33 کشور در رونق سفر به ایران، اظهار کرد: لغو روادید اتفاقی خوب و حرکتی سازنده است، اما باید توجه کرد هرچند شرط لازم است اما برای توسعه گردشگری یک کشور کافی نیست.

او ادامه داد: سوال این است آیا به تنهایی با لغو یک طرفه روادید با کشورها می توان بازار سفر به ایران را رونق داد؟ قطعا پاسخ به این سوال خیر است.

مصداق بارز برای آن بسیار داریم، مثلا ایران پیش از این هم با تعدادی از کشورها یک طرفه روادید را لغو کرده بود، که مصر یکی از این کشورها بوده است، اما آیا تا به حال شنیده و یا دیده اید حجم قابل توجه و یا حتی معمولی از مصر به ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به لغو یک طرفه ویزای ایران با 33 کشور

نگاهی به لغو یک طرفه ویزای ایران با 33 کشور