مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:552023-12-25اجتماعي

«شاد» بودن کار سختی است


سال گذشته با بالا رفتن شاخص آلودگی هوا، مدارس تقریبا 30 روز تعطیل شدند و دانش آموزان به شبکه «شاد» کوچ کردند.

امسال نیز روزهای آلوده آذرماه، دانش آموزان را دوباره راهی مدرسه مجازی «شاد» کرد اما این شبکه با مشکلات بسیاری برای دانش آموزان و والدین همراه است؛ - سال گذشته با بالا رفتن شاخص آلودگی هوا، مدارس تقریبا 30 روز تعطیل شدند و دانش آموزان به شبکه شاد کوچ کردند.

امسال نیز روزهای آلوده آذرماه، دانش آموزان را دوباره راهی مدرسه مجازی شاد کرد اما این شبکه با مشکلات بسیاری برای دانش آموزان و والدین همراه است؛ مشکلاتی که هرچند با گذشت سه سال بخشی از آن ها حل شده اما به روایت معلمان و دانش آموزان، هنوز برخی از مشکلاتش همچنان باقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورنیوز در گفت و‎گو با کاربران و مسئولان، مشکلات شبکه آموزشی شاد را بررسی کرده که در ادامه می خوانید: با شیوع کرونا و به تبع آن، تعطیلی مدارس، وقفه ای در فرایند تحصیل دانش آموزان و دانشجویان به وجود آمد.

اکثر کشورهای دنیا تا قبل از شیوع کرونا برنامه ای برای آموزش آنلاین نداشتند و تدریس، عمدتاً به صورت چهره به چهره انجام می شد.

شاید هیچ کدام از مسئولان این کشورها تصور نمی کردند یک روز بخواهند آموزش تحصیلی را در فضای مجازی برگزار کنند اما بحران کرونا به عنوان یک وضعیت اضطراری، نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاد» بودن کار سختی است

«شاد» بودن کار سختی است