مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:052023-12-25سياسي

پیش بینی سرمایه گذاری 5 هزار میلیاردی در حوزه هوش مصنوعی


برنامه ها و راهبردهای فعالیت شورای ملی راهبری هوش مصنوعی با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رییس جمهوری و جمعی از متخصصان این حوزه تبیین و بررسی شد.

- برنامه ها و راهبردهای فعالیت شورای ملی راهبری هوش مصنوعی با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رییس جمهوری و جمعی از متخصصان این حوزه تبیین و بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نخستین نشست هم اندیشی فعالان حوزه هوش مصنوعی با هدف ریل گذاری و سیاست گذاری شورای راهبری هوش مصنوعی که با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی و دبیر ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و جمعی از متخصصان و فعالان هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال برگزار شد، پیشنهادها و برنامه ها برای فعالیت این شورا و مرکز ملی هوش مصنوعی مطرح شد.

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رییس جمهوری و رییس شورای ملی راهبری هوش مصنوعی در این نشست اظهار کرد: اهمیت فناوری هوش مصنوعی و ضرورت توجه به این حوزه، مورد تاکید حاکمیت و مردم قرار گرفته است.

پیرو تأکیدات ویژه رییس جمهوری بر توسعه این فناوری برای همگام بودن و حتی تاثیرگذار بودن در تولیدات علمی و فناورانه، ایجاد شورای راهبری ملی هوش مصنوعی و مرکز ملی هوش مصنوعی در دستور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سرمایه گذاری 5 هزار میلیاردی در حوزه هوش مصنوعی

پیش بینی سرمایه گذاری 5 هزار میلیاردی در حوزه هوش مصنوعی