مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 22:312024-01-11سياسي

جهانگیری: در دولت دوازدهم سه بار قیمت بنزین را بدون تاثیر بر تورم افزایش دادیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اسحاق جهانگیری معاون اول دولت دوازدهم، امشب در مراسم سالگرد ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی که در بنیاد بین المللی اسرا قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی الگوی خود را امیرکبیر قرارداد و هدفش همواره توسعه ایران عزیز بود.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه به دنبال توسعه پایدار بود، توسعه ای که باعث شده بود ظرفیت های کشور در حوزه های مختلف افزایش یابد.

معاون اول دولت دوازدهم تصریح کرد: نظام تصمیم گیری در ایران با ضعف هایی مواجه است که به دلیل آن نمی توان به موقع تصمیم گرفت و این موضوع باعث ابر چالش هایی در سطح کشور شده است.

وی ادامه داد: اصلاحات در کشور نیازهایی دارد که اولین آن این است که مدیرانی این اصلاحات را بر عهده گیرند که مورد قبول اکثریت ملت باشند.

جهانگیری گفت: آقای هاشمی و همه مدیران سرمایه های ما هستند، تجربه هر مدیری متعلق به جامعه و مردم است و اگر مدیری امروز تجربه ای دارد برای مردم محسوب می شود و باید از این سرمایه گرانقدر استفاده کرد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) درباره آیت الله هاشمی فرموده بودند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است، تجربه ایشان راهگشا بود و می توانستیم از این تجربه استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: در دولت دوازدهم سه بار قیمت بنزین را بدون تاثیر بر تورم افزایش دادیم

جهانگیری: در دولت دوازدهم سه بار قیمت بنزین را بدون تاثیر بر تورم افزایش دادیم