مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 18:212024-01-04اجتماعي

آلودگی هوای شهرستان باوی با دود سیاه نیروگاه رامین+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ویس، در روزهای اخیر دود سیاهی آسمان نقاط مختلف شهرستان باوی از جمله شهر ویس را فرا گرفته است که از نیروگاه رامین در فضا پراکنده شد.

اما این دود سیاه امروز پنج شنبه 14 دی ماه سال 1402 بیشتر از گذشته در بالای نیروگاه رامین در شهر ویس نمایان شد و به اوج خود رسید که نگرانی بیش از پیش شهروندان خوزستانی ساکن در شهرستان باوی را در پی داشت.

  برخی کارشناسان تصاعد دود سیاه از دودکش های نیروگاه رامین در شهر ویس را ناشی از استفاده از مازوت یا همان نفت کوره به عنوان سوخت می دانند که آلودگی فراوانی را در پی دارد.

نیروگاه رامین حتی در این روزهای آلوده که هوای خوزستان جایگاه مناسبی ندارد و در بیشتر روزهای پاییز آلودگی وضعیت قرمزی در استان داشت نیز برای کاستن میزان آلایندگی ها هم کاری نکرد و روند پیشین فعالیت خود را ادامه داد.

هر چند آلودگی هوا توسط نیروگاه رامین سبب انتقاد مسؤولان شهرستان باوی و استان خوزستان شده است ولی این نیروگاه گویی روند کاری خود را ادامه می دهد.

بر اساس بخشنامه معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست استفاده از سوخت مازوت باید در نیروگاه های رامین اهواز و نکا مازندران به صفر برسد و گاز طبیعی جایگزین آن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای شهرستان باوی با دود سیاه نیروگاه رامین+عکس

آلودگی هوای شهرستان باوی با دود سیاه نیروگاه رامین+عکس